Великобілозерська громада
Запорізька область, Василівський район

Заява про наміри капітального ремонту автомобільної дороги державного значення T-08-05 Кам’янка-Дніпровська — Велика Білозерка — Веселе — /M-14/ на ділянці км 23+007 — км 44+800

Дата: 20.04.2021 11:19
Кількість переглядів: 546

Фото без опису

 

 

ЗАЯВА ПРО НАМІРИ

капітального ремонту автомобільної дороги державного значення T-08-05 Кам’янка-Дніпровська — Велика Білозерка — Веселе — /M-14/ на ділянці км 23+007 — км 44+800

  1. Інвестор (замовник): Служба автомобільних доріг у Запорізькій області

                  Поштова  адреса:  69095  Запорізька   обл.,   м.  Запоріжжя,   Олександрівський  район, вул.                        Українська, 50; тел. (06178) 76311;

  1. Місце розташування майданчиків (трас) будівництва (варіанти): Кам’яно- Дніпровський та Великобілозерський райони Запорізької області, ділянка км 23+007 — км 44+800 автомобільної дороги державного значення T-08-05 Кам’янка-Дніпровська — Велика Білозерка — Веселе — /M-14/
  2. Характеристика діяльності (об’єкта): планується провести капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення T-08-05 Кам’янка-Дніпровська — Велика Білозерка — Веселе — /M-14/ на ділянці км 23+007 — км 44+800 (ПK 0+0.00 ПK 217+93.00):
    • ділянка дороги від км 23+007 до км 31+390, від км 41+150 до км 44+800 запроектована по параметрах IV технічної категорії;
    • ділянка дороги від км 31+390 до км 41+150 запроектована по параметрах IІІ технічної категорії.

                     Транскордонного впливу немає.

                     Технічні i технологічні дані. Робочий проект передбачає капітальний ремонт ділянки   

                     автомобільної дороги протяжністю 21,793 км та приведення її параметрів до нормативних 

                     вимог: тип дорожнього одягу - капітальний; конструкція   дорожнього   покриття

                     нежорсткого типу; кількість смуг руху — 2 шт.; ширина смуги руху — 3,5 м (III категорія),

                     3,0 м (IV категорія); ширина узбіччя — 2,5 м (III категорія), 2,0 м (IV категорія);

                     розрахункова швидкість руху — 90 км/год (поза межами населених пунктів) та 60 км/год (в

                     межах населених пунктів).

                     Зокрема проектними рішеннями передбачено:

    • поліпшення існуючого стану дорожнього покриття, влаштування укріплених смуг узбіччя;
    • облаштування зупинок громадського транспорту, примикань, заїздів до A3C;
    • освітлення автомобільної дороги, поновлення засобів організації дорожнього pyxy.

                    Проектні параметри автомобільної дороги приймаються відповідно до ДБН B.2.3-4:2015

                    «Автомобільні дороги. Проектування. Будівництво». Перелік робіт в складі

                   капітального  ремонту відповідно до розділу 5 ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт

                   автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт».

  1. Соціально — економічна необхідність планованої діяльності: капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення T-08-05 на визначеній ділянці дозволить: забезпечити відповідність транспортно-експлуатаційних параметрів автомобільної дороги до нормативних; підвищити безпеку руху автотранспорту; забезпечити оптимальну швидкість дорожнього руху; створити нові робочі місця.
  2. Розрахункова потреба в ресурсах при будівництві i експлуатацій:
    • земельних: у постійне користування - в межах існуючої смуги відведення, у тимчасове користування - згідно з  проектними     рішеннями   щодо  розташування     та розмірів будмайданчиків, тимчасових доріг тощо;
    • сировинних: передбачається використання ґрунту при влаштуванні земляного полотна; при влаштуванні дорожнього одягу - щебенево-піщаної суміші, цементу i асфальтобетону;
    • енергетичних: не визначено;
    • водних: не визначено;
    • трудових: 106 працівників.
  1. Транспортне забезпечення (при будівництві i експлуатації): доставка персоналу, будівельних матеріалів та конструкцій передбачається по існуючих та тимчасових дорогах.
  2. Екологічні та інші обмеження планованої діяльності за варіантами: у проекті будуть враховані екологічні, санітарно-гігієнічні, протипожежні, містобудівні й територіальні обмеження згідно чинних нормативних документів. Врахування специфіки впливу автомобільної дороги на навколишнє середовище  проводиться  відповідно  до  вимог ГБН B.23-218-007:2012 «Екологічні вимоги до автомобільних доріг (проектування)».
  3. Необхідна   еколого -   інженерна   підготовка   i   захист   території   за  варіантами: будуть прийматися базуючись на  результатах  техніко-економічних, інженерно-геологічних та топографо-геодезичних вишукувань, а також на результатах оцінки впливів на навколишнє середовище (OBHC).
  4. Можливі впливи планованої діяльності (при будівництві i експлуатації) на навколишнє природне середовище:
    • геологічне середовище: можлива активізація екзогенних геологічних процесів;
    • клімат i мікроклімат: не передбачається;
    • повітряне        середовище: забруднення   викидами відпрацьованих газів двигунів; пилоутворення та шумове навантаження;
    • водне середовище:    тимчасові       зміни умов поверхневого   стоку (при будівництві); забруднення водного середовища            стічними водами, які містять нафтопродукти та інші хімічні сполуки (при експлуатації);
    • грунт: забруднення відходами будівництва (при будівництві), забруднення твердими частками від зносу автомобільних шин та покриття автодороги, забруднення сміттям, хімічними елементами, що входять до складу протиожеледних матеріалів, опосередковані впливи при забрудненні атмосферного повітря, вібрація (при експлуатації);
    • рослинний i тваринний світ, заповідні об’єкти: можливі зміни існуючого стану біологічних та екологічних   систем  в смузі  відведення  автомобільної          дороги (при будівництві), опосередковані впливи при забрудненні інших елементів навколишнього       природного середовища;
    • навколишнє соціальне середовище (населення): негативні впливи - тимчасові незручності для учасників дорожнього pyxy (при будівництві); позитивні впливи — створення нових робочих місць, підвищення комфортності та безпеки для учасників дорожнього pyxy (при експлуатації);
    • навколишнє техногенне середовище: забезпечення нормативних техніко-експлуатаційних показників дороги, поліпшення транспортної інфраструктури області.
  5. Відходи  виробництва    i  можливість   ïx    повторного    використання, утилізації, знешкодження           a6o    безпечного    захоронення: будівельне сміття, побутові відходи - утилізація a6o вивезення на полігони (звалища) твердих промислових та побутових відходів; відходи металу - переробка a6o повторне використання.
  6. Обсяг виконання OBHC: у відповідності з  ДБН  A.2.2-1-2003  «Склад  i зміст матеріалів оцінки впливів на навколишнє середовище  (OBHC) при проектуванні i будівництві підприємств, будинків i споруд».
  7. Участь громадськості 3 матеріалами проекту i OBHC можна ознайомитись та подати пропозиції за адресою Замовника.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора