A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Великобілозерська громада
Запорізька область, Василівський район

До уваги громадян!

Дата: 12.05.2020 10:30
Кількість переглядів: 150

Проект тимчасових рекомендацій щодо    організації протиепідемічних заходів при наданні послуг перукарнями та салонами краси

При наданні послуг перукарнями та салонами краси потрібно організувати протиепідемічні заходи відповідно до Державних санітарних правил для перукарень piзних типів, затверджених постановою першого заступника Головного державного санітарного лікаря України від 25 березня 1999р. № 22 та з урахуванням наступних тимчасових рекомендацій, якi спрямовані на запобігання ускладнення епідемічної ситуації внаслідок поширення коронавірусної хвороби (COVID-19):

  1. Проведення температурного скринінгу всix пpaцівників перед початком робочої зміни з подальшим не допусканням до виконання обов’язків  працівників, в яких при проведенні температурного скринінгу виявлено температуру тiлa понад 37,2 0 С або в яких було виявлено ознаки респіраторних захворювань.

При проведенні вимірювань температури тiлa контактними засобами вимірювання, необхідно забезпечити обов'язкову дезинфекцію засобу для контактного вимірювання  після кожного його використання.

  1. Прийом клієнтів здійснюється виключно за попереднім записом з дотримання часового інтервалу не менше 15 хвилин між відвідувачами для виключення контакту між ними. Очікування черги повинно здійснюватися ззовні приміщення з дотриманням принципів соціального дистанціювання (1 ,5 м).

3. Перебування сторонніх ociб та очікування послуги клієнтами в закладі забороняється, за винятком не більше одного з батьків, якi супроводжують малолітніх дітей та/або ociб, що супроводжують ociб з iнвaлiдністю.

  1. Організація на вході до закладу місць для обробки рук антисептиками спиртовмісними з концентрацією активно діючої речовини понад 600/0 для ізопропилових спиртів та понад 700/0 для етилових спиртів.
  2. Дозволяється одночасне перебування у закладі з розрахунку не більше однієї особи на 10 квадратних метрів площі зали обслуговування. Допуск клієнтів у заклад та перебування у закладі до початку надання послуги дозволяється лише у засобах індивідуального захисту, зокрема pecпipaтopi або захисній масці (у тому числі саморобних), так, щоб були покриті нic та рот.
  3. Miж місцями надання послуг потрібно забезпечити дистанцію не менше двох метрів.

7. Працівники, що надають послуги та iнший персонал повинен обов'язково використовувати маски або респіратор (без клапану) та одноразові рукавички.

  8. Після кожного клієнта проводиться дезинфекція i поточне прибирання поверхонь, до яких торкаються клієнти та дезинфекцію інструментів багаторазового використання.

9.Суб'єкт господарської діяльності повинен забезпечити:

2

 

Проект тимчасових рекомендацій щодо  організації протиепідемічних заходів при роботі закладів для індивідуального побутового обслуговування населення

Надання послуг при роботі закладів для індивідуального побутового обслуговування населення (пральні, хімчистки,ремонт взуття та одягу)повинно відбуватись з урахуванням наступних тимчасових рекомендацій, які спрямовані на запобігання епідемічної ситуації  в наслідок поширення коронавірусної хвороби (COVID-19):

 

          1.Проведення температурного скринінгу всix пpaцівників перед початком робочої зміни з подальшим не допусканням до виконання обов’язків  працівників, в яких при проведенні температурного скринінгу виявлено температуру тiлa понад 37,2 0 С або в яких було виявлено ознаки респіраторних захворювань.

При проведенні вимірювань температури тiлa контактними засобами вимірювання, необхідно забезпечити обов'язкову дезинфекцію засобу для контактного вимірювання  після кожного його використання.

2.Прийом клієнтів потрібно організувати таким чином, щоб  забезпечити очікування ззовні приміщення з дотриманням принципів соціального дистанціювання (1 ,5 м).

3. Перебування сторонніх ociб та очікування послуги клієнтами в закладі забороняється.

4. На вході до приміщення потрібно обладнати місце для обробки рук антисептиками спиртовмісними з концентрацією активно діючої речовини понад 600/0 для ізопропилових спиртів та понад 700/0 для етилових спиртів.

  5.  Допуск клієнтів у заклад та перебування у приміщенні   дозволяється лише у засобах індивідуального захисту, зокрема pecпipaтopi або захисній масці (у тому числі саморобних), так, щоб були покриті нic та рот.

6. Працівники, що надають послуги та iнший персонал повинен обов'язково використовувати маски або респіратор (без клапану) та одноразові рукавички.

7. Після кожного клієнта проводиться дезинфекція i поточне прибирання поверхонь, до яких торкаються клієнти та дезинфекцію інструментів багаторазового використання.

8. Суб'єкт господарської діяльності повинен забезпечити:

працівників п’ятиденним запасом засобів індивідуального захисту та дезінфікуючих засобів і організувати контроль за їх використанням;

інформувати клієнтів щодо встановлених обмежень та умов обслуговування при вході до закладу, при проведенні телефонних записів та на офіційних сторінках в мережі Інтернет та соціальних мережах;

нанесення відповідного тимчасового маркування, в тому числі і поза межами закладу, з метою уникнення скупчення перед входом та дотримання умов перебування в черзі з дотриманням дистанції між клієнтами не менше 1,5 м.;

вологе прибирання з використанням миючих та дезінфекційних (в кiнцi зміни) засобів i провітрювання не piдше, ніж кожні 2 години та після  закінчення  робочого дня/зміни;

            тимчасове відсторонення вiд роботи ociб  з групи ризику (особи, якi досягли 60-річного віку, особи, які мають хронічні захворювання, що пригнічують  імунітет).

9. Працівники повинні:

регулярно мити руки з рідким милом або обробляти їx спиртовмісними антисептиками не рідше ніж  раз на 3 години, та після відвідування громадських місць, використання туалету, прибирання, обслуговування тощо;

прикривати рота та носа при кашлі та чханні зігнутою рукою в лікті або одноразовою серветкою;

 утримуватись від дотиків обличчя руками;

утримуватись контактувати з особами, що мають симптоми респіраторних захворювань — кашель, лихоманка, ломота в тiлi тощо;

самоізолюватись у paзi виникнення симптомів респіраторних захворювань.

з

 

 

 

 

 

Проект тимчасових рекомендацій щодо    організації протиепідемічних заходів при торгівлі не продуктовими товарами

Торгівля непродовольчими товарами повинна здійснюватися з дотриманням санітарних вимог та з урахуванням наступних тимчасових рекомендацій, які спрямовані на запобігання ускладнення епідемічної ситуації  в наслідок поширення коронавірусної хвороби (COVID-19):

          1.Проведення температурного скринінгу всix пpaцівників перед початком робочої зміни з подальшим не допусканням до виконання обов’язків  працівників, в яких при проведенні температурного скринінгу виявлено температуру тiлa понад 37,2 0 С або в яких було виявлено ознаки респіраторних захворювань.

         При проведенні вимірювань температури тiлa контактними засобами вимірювання, необхідно забезпечити обов'язкову дезинфекцію засобу для контактного вимірювання  після кожного його використання.

       2.Організація на вході до місць торгівлі  непродовольчими товарами місць для обробки рук антисептиками спиртовмісними з концентрцією активно діючої речовини понад 600/0 для ізопропилових спиртів та понад 700/0 для етилових спиртів.

      3. Дозволяється одночасне перебування клієнтів у закладі з розрахунку не більше однієї особи на 10 квадратних метрів площі зали обслуговування. Обмеження контакту між працівниками та відвідувачами повинно здійснюватися шляхом організації обслуговування з дотриманням принципу соціального дистанціювання.

Допуск відвідувачів у заклад та перебування у закладі дозволяється лише у засобах індивідуального захисту, зокрема pecпipaтopi або захисній масці (у тому числі саморобних), так, щоб були покриті нic та рот.

  1. Працівники закладу повинні обов 'язково використовувати медичні маски або респіратор та одноразові  рукавички.
  2. Суб'єкт господарської діяльності повинен забезпечити:

     працівників п’ятиденним запасом засобів індивідуального захисту та дезінфікуючих засобів і організувати контроль за їх використанням;

обладнання вмивальникiв для митгя рук з милом та створити умови для обробки рук антисептиками;

інформування клієнтів щодо встановлених обмежень та умов обслуговування при вході до закладу та на офіційних сторінках в мереж Інтернет та соціальних мережах;

нанесення  відповідного тимчасового маркування для перебування в черзі з дотриманням дистанції між клієнтами не менше 1,5м.;

вологе прибирання з використанням миючих та дезінфекційних (в кiнцi зміни) засобів i провітрювання не piдше, ніж кожні 2 години та після  закінчення  робочого дня/зміни;

            тимчасове відсторонення вiд роботи ociб  з групи ризику (особи, якi досягли 60-річного віку, особи, які мають хронічні захворювання, що пригнічують  імунітет).

9. Працівники повинні:

регулярно мити руки з рідким милом або обробляти їx спиртовмісними антисептиками не рідше ніж  раз на 3 години, та після відвідування громадських місць, використання туалету, прибирання, обслуговування тощо;

прикривати рота та носа при кашлі та чханні зігнутою рукою в лікті або одноразовою серветкою;

 утримуватись від дотиків обличчя руками;

утримуватись контактувати з особами, що мають симптоми респіраторних захворювань — кашель, лихоманка, ломота в тiлi тощо;

самоізолюватись у paзi виникнення симптомів респіраторних захворювань.

 

Проект тимчасових рекомендацій щодо організації заходів при pоботi закладів громадського харчування

Обслуговування в закладах громадського харчування здійснюється

відповідно до санітарних норм та правил  та з урахуванням наступних тимчасових рекомендацій, які спрямовані на запобігання ускладнення епідемічної ситуації  в наслідок поширення коронавірусної хвороби (COVID-19):

          1.Проведення температурного скринінгу всix пpaцівників перед початком робочої зміни з подальшим не допусканням до виконання обов’язків  працівників, в яких при проведенні температурного скринінгу виявлено температуру тiлa понад 37,2 0 С або в яких було виявлено ознаки респіраторних захворювань.

         При проведенні вимірювань температури тiлa контактними засобами вимірювання, необхідно забезпечити обов'язкову дезинфекцію засобу для контактного вимірювання  після кожного його використання.

         2.Обслуговування в закладах громадського харчування дозволяється виключно на винic за попереднім замовленням та/або на літнix майданчиках під відкритим небом при умовi забезпечення дотримання відстані не менше 1.5 метра стіл стола та одно- двомісного розміщення клієнтів за одним столом.

         3.На вході до закладу необхідно організувати місця для обробки рук  антисептиками спиртовмісними з концентрацією активно діючої речовини понад 600/0 для ізопропилових спиртів та понад 700/0 для етилових спиртів.

         4.Вхід відвідувачів до приміщень закладів громадського харчування забороняється.

         5.Замовлення здійснюється дистанційно (телефоном, з використанням засобів телекомунікаційне) або через спецільно облаштоване вікно (вхіднi двері) закладу. Видача замовлень та розрахунок здійснюється через спеціально облаштоване вікно або через вхіднi двері закладу.

6. Місце видачі замовлень та розрахунку повинно:

унеможливлювати вхід відвідувачів до приміщень закладу; мати можливість безготівкового (безконтактного) розрахунку;

бути обладнане столиком/поличкою для передачі замовлення без особистого контакту з клієнтом.

  1. Адміністрація/персонал самостійно забезпечує та контролює виконання умов з недопущення черг та скупчень навколо місць видачі замовлень. Біля місць потенційного скупчення людей повинно бути нанесено відповіднe тимчасове маркування для перебування в з дотриманням дистанції між клієнтами не менше 1,5м.
  2. Працівники, що видають замовлення та здійснюють розрахунок повинні бути одягнені в медичні маски або респіратор та одноразові рукавички.
  3. Меню повинні бути розміщені для ознайомлення поруч з місцем видачi замовлень. Видача клієнтам меню заборонена.
  4. Видача замовлень здійснюється виключно в одноразовому посуді та в закритій тapi.
  5. Суб'єкт господарської діяльності повинен забезпечити:

     працівників п’ятиденним запасом засобів індивідуального захисту та дезінфікуючих засобів і організувати контроль за їх використанням;

          інформування клієнтів щодо встановлених обмежень та умов обслуговування в закладі та на офіційних сторінках в мереж Інтернет та соціальних мережах;

       вологе прибирання з використанням миючих та дезінфекційних (в кiнцi зміни) засобів i провітрювання не piдше, ніж кожні 2 години та після  закінчення  робочого дня/зміни;

      тимчасове відсторонення вiд роботи ociб  з групи ризику (особи, якi досягли 60-річного віку, особи, які мають хронічні захворювання, що пригнічують  імунітет).

12. Працівники повинні:

регулярно мити руки з рідким милом або обробляти їx спиртовмісними антисептиками не рідше ніж  раз на 3 години, та після відвідування громадських місць, використання туалету, прибирання, обслуговування тощо;

            прикривати рота та носа при кашлі та чханні зігнутою рукою в лікті або одноразовою серветкою;

 утримуватись від дотиків обличчя руками;

утримуватись контактувати з особами, що мають симптоми респіраторних захворювань — кашель, лихоманка, ломота в тiлi тощо;

самоізолюватись у paзi виникнення симптомів респіраторних захворювань

                                           

 

 

 

 

 

 

Проект тимчасових рекомендацій щодо організації протиепідемічних заходів при користуванні деякими зонами відпочинку

1. Цi тимчасовi рекомендаії' стосуються організації роботи:

парків, скверів, cадів, оранжерей  під відкритим небом;

 музеїв під відкритим небом;

лісопаркових та прибережних зон; відкритих спортивних майданчиків.

2. Адміністрація зон відпочинку повинна:

розмістити на території зон та при вході до них правила та обмеження щодо їx використання;

оцінити мicця потенційного скупчення відвідувачів (пам'ятки, зони відпочинку тощо) та розмістити поруч з ними додаткову інформацію щодо індивідуальних заходів профілактики та важливості соціального дистанціювання,

забезпечити функціонування туалетів на території зон, наявність piдкого мила, антисептиків при вході до них та їx регулярне прибирання та дезінфекцію;

не допускати проведення організованих заходів та подій на територій зон віпочинку, функціонування атракціонів та розважальних заходів тощо;

не допускати функціонування окремих зон, користування якими на період карантину заборонено та обмежити доступ до них.

4. Відвідувачі мають право:

користуватись зонами відпочинку з дотриманням індивідуальних  заходів профілактики та в групах не більше 3 oci6;

використовувати рекреаційні зони для індивідуальних пробіжок та занять спортом при дотриманні належного соціального дистанціювання та правил, встановлених адміністрацією.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь