Навчайся сам, навчай іншого, навчайся в інших
Наявність обдарованості та високого інтелектуального потенціалу нації – запорука найбільших успіхів у будь-якій сфері діяльності держави. Майбутнє людської цивілізації залежить виключно від реалізації обдарованості людей, яка фіксується у дитячому віці. Саме тому в системі освіти ХХІ століття великого значення набуває робота з обдарованими дітьми.
10 січня на базі Великобілозерського НВК №1 провела для колег майстер-клас «Самовдосконалення вчителя через призму роботи з обдарованими учнями» вчитель історії філії Великобілозерського НВК№1 Великобілозерська ЗОШ І-ІІ ступенів №3 Орел А.В., під час якого було розглянуто вектори роботи з обдарованими, розроблено алгоритм складання інтелектуальних карт учня та групи за допомогою он-лайн сервісів. Також було розроблено «Сходинки дослідження», на основі яких проведено чотири різновекторні дослідження з історії рідного краю.
Вчитель хімії та біології філії Великобілозерського НВК№1 Великобілозерська ЗОШ І-ІІ ступенів №3 Маловічко В.О. провів тренінг для вчителів на тему: «Особистість вчителя та обдарована дитина». Мета тренінгу полягала у розкритті творчого потенціалу вчителів, збільшення ступеня креативного підходу до конструювання продуктивних творчих завдань, формування позитивного ставлення до власних здібностей та до роботи з обдарованими дітьми.
Під час тренінгу було проведено різноманітні вправи: паркан ідей, кошик та кишеня ідей, ділова гра, кулька «Бласт». Завершився тренінг цікавою фізкультхвилинкою.
Нова українська школа - це ключова реформа Міністерства освіти і науки. Головна мета - створити школу, в якій буде приємно навчатись і яка даватиме учням не тільки знання, а й уміння застосовувати їх у повсякденному житті. НУШ- це школа, до якої приємно ходити учням.
Своїм досвідом з колегами також ділились вчителі філії Великобілозерського НВК №1(школа-дитячий садок) Великобілозерської ЗОШ №2: Волкова І.В., Гапотій Л.Л., Супрун Ю.В., Занога Т.Г.. Вони продемонстрували фрагмент інтегрованого уроку мистецтва на тему: «Сприймання та інтерпретація мистецтва», яка спрямована на пізнання цінностей, що несуть твори мистецтва. Метою майстер-класу було показати як можна застосовувати методи, форми роботи НУШ у середній та старшій школі.
Ольга ПЕРЕВАЛО, Тетяна БЄЛІК.