Великобілозерська громада
Запорізька область, Василівський район

Інформація Енергодарського управління ГУ ДФС у Запорізькій області

Дата: 05.12.2018 10:18
Кількість переглядів: 418

 

 

На соціальні гарантії запорізькі платники спрямували понад 6,3 мільярда гривень ЄСВ

 

На забезпечення соціальних і пенсійних виплат від Запорізького регіону надійшло 6 мільярдів 339 мільйонів гривень. Як повідомив в. о. начальника Головного управління ДФС у Запорізькій області Валерій Манько, надходження єдиного соціального внеску у порівнянні з минулорічними зросли на 1,4 мільярда.

У листопаді до соцфондів запорізькі платники направили майже 615 мільйонів.

Понад половину від сплаченої суми за 11 місяців перерахували роботодавці м. Запоріжжя – 3 мільярди 431 мільйон; 663,4 мільйона спрямували підприємства і підприємці м. Енергодар, 548 мільйонів – м. Мелітополь і Мелітопольського району, 395 мільйонів – м. Бердянськ і Бердянського району, 133 мільйони – Вільнянського району, 126 мільйонів – Василівського району, 118,5 мільйона – м. Токмак і Токмацького району, 109 мільйонів – Пологівського району, 108 мільйонів – Запорізького району.

У Запорізькій області серед бюджетоутворюючих платників ЄСВ – підприємства з виробництва електроенергії, кольорових металів, установи і організації сфери охорони громадського порядку, безпеки, а також державного управління.

 

Головне управління ДФС у Запорізькій області

ТЕМА: Адміністрування єдиного внеску

Спікер: Начальник ГУ ДФС

Фото без опису

 

 

Виплатили винагороду за цивільно-правовим договором фізичній особі. Дізнайтесь про особливості оподаткування.

Суми винагород та інших виплат, нарахованих (виплачених) платнику податку відповідно до умов цивільно-правового договору (контракту) включаються до складу загального місячного (річного) оподатковуваного доходу платника податку.

При нарахуванні доходів у вигляді винагороди за цивільно-правовими договорами за виконання робіт (надання послуг) база оподаткування податком на доходи фізичних осіб визначається як нарахована сума такої винагороди.

Для доходів у вигляді суми винагород, нарахованих (виплачених) платнику податку за цивільно-правовими договорами, застосовується ставка податку на доходи фізичних осіб у розмірі 18%.

Отже, база оподаткування податком на доходи фізичних осіб дорівнює нарахованим сумам таких винагород, до яких застосовується ставка 18%.

Платниками єдиного внеску є роботодавці, які використовують найману працю фізичних осіб, зокрема, за цивільно-правовими договорами (п.1 частини першої ст. 4 Закону від 08.07.2010 №2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування»).

Базою нарахування єдиного внеску для роботодавців є сума винагороди фізичній особі за виконання робіт (надання послуг) за цивільно-правовими договорами (п. 1 частини першої ст. 7 Закону № 2464).

Отже, роботодавці за виконання робіт (надання послуг) за цивільно-правовими договорами нараховують єдиний внесок на суму винагороди (доходу) за ставкою 22%.

Якщо дохід у вигляді винагороди за договором цивільно-правового характеру не перевищує розміру мінімальної заробітної плати, єдиний внесок нараховується виходячи з розміру єдиного внеску 22% на фактично нараховану винагороду за договором цивільно-правового характеру.

Водночас, якщо працівник виконує роботу (надає послуги) відповідно до цивільно-правового договору за основним місцем роботи, то до бази нарахування єдиного внеску за звітний місяць включається як заробітна плата, так і сума винагороди. При цьому, якщо база нарахування єдиного внеску буде меншою за розмір мінімальної заробітної плати, то єдиний внесок розраховується як добуток розміру мінімальної заробітної плати та ставки єдиного внеску у розмірі 22%.

Зазначена норма передбачена п.п. 164.2.2, п. 164.6 ст. 164, п. 167.1 ст. 167 Податкового кодексу.

 



Впроваджено електронний сервіс дистанційного формування сертифікатів

Для користувачів Акредитованого центру сертифікації ключів ІДД ДФС розроблено новий електронний сервіс Повторного формування сертифікатів за електронним запитом.

Електронний сервіс дає можливість дистанційного цілодобового формування сертифікатів без обов’язкового відвідування представництв АЦСК ІДД ДФС.

Сформувати нові сертифікати зможуть лише ті користувачі, які мають:

- чинні сертифікати (наприклад, до закінчення строку чинності сертифікатів залишилось декілька днів);

- незмінні реєстраційні дані (ПІБ, адреса реєстрації місця проживання, код ЄДРПОУ організації тощо);

- особистий ключ доступний лише користувачу та не є скомпрометованим.

Для початку використання нового сервісу необхідно завантажити та встановити останню версію безкоштовного програмного забезпечення ІІТ Користувач ЦСК-1.

Клієнтам АЦСК ІДД ДФС доступна до перегляду Відеоінструкція по повторному формуванню сертифіката за електронним запитом. Також детальний опис по роботі нового сервісу розміщено у відповідному розділі Настанови користувача (стор. 70).

 

Для отримання послуг електронного цифрового підпису  використовуються реєстраційні документи нового зразка

У зв’язку з набранням 07.11.2018 чинності Закону України від 05.10.2017 № 2155-VIII «Про електронні довірчі послуги» затверджено нові форми реєстраційних документів:

Договір про надання електронних довірчих послуг;

Реєстраційна картка для фізичної особи;

Реєстраційна картка для юридичної особи;

Додаток до Реєстраційної картки;

Заява про зміну статусу посиленого сертифіката відкритого ключа;

Додаток до заяви про зміну статусу посиленого сертифіката відкритого ключа.

Нові форми реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису необхідно використовувати з 07 листопада 2018 року.

Переглянути та завантажити актуальні форми реєстраційних документів можна у розділі «Отримання послуг електронного цифрового підпису».

Звертаємо увагу, що з 07.11.2018 року фізичні особи та суб’єкти господарювання приватного права можуть отримати електронні довірчі послуги від АЦСК ІДД ДФС виключно за їх особистої присутності.

 

Оновлено форму податкової накладної

Наказом Міністерства фінансів України від 17.09.2018 р. №763 затверджено зміни до форми податкової накладної та Порядку заповнення податкової накладної, затверджених наказом від 31.12.2015 №1307.

Наказ №763 набирає чинності з першого числа місяця, що настає за місяцем його офіційного опублікування, крім деяких норм, які набирають чинності з 01.01.2020 р.

Наказ №763 опублікований в «Офіційному віснику України» від 06.11.2018 р. № 85, отже набуває чинності з 01 грудня 2018 року.

Отже, оновлена форма податкової накладної застосовується з 1 грудня 2018 року.

Змінами передбачено, що в податковій накладній зазначається новий реквізит - податковий номер платника податку або серія (за наявності) та номер паспорта покупця (одержувача), у разі постачання товарів/послуг платнику ПДВ та у разі складання податкової накладної відповідно до п.10 Порядку заповнення податкової накладної.

У разі складання зведеної податкової накладної у графі "Зведена податкова накладна" замість позначки "Х"  зазначається  певний код ознаки, а саме:

- 1 - у разі нарахування податкових зобов'язань відповідно до п. 198.5 ст. 198 Податкового кодексу;

- 2 - у разі нарахування податкових зобов'язань відповідно до п. 199.1 ст. 199 Податкового кодексу;

- 3 - у разі складання зведених податкових накладних, особливості заповнення яких викладені у п.15 Порядку заповнення податкової накладної;

-  4 - у разі складання зведених податкових накладних, особливості заповнення яких викладені у п. 19 Порядку заповнення податкової накладної.

Наказом №763 передбачено, що нова графа 11 Податкової накладної «сума податку на додану вартість» заповнюється у гривнях з копійками із зазначенням після коми до 6 знака включно.

 

 

Підприємство оплатило лікування свого працівника. Чи оподатковувати такі кошти?

До загального оподатковуваного доходу платника податку-фізичної особи не включаються та, відповідно, не підлягають оподаткуванню податком на доходи фізичних осіб кошти або вартість майна (послуг), що надаються як допомога на лікування та медичне обслуговування платника податку або члена сім’ї фізичної особи першого ступеня споріднення, дитини, яка перебуває під опікою або піклуванням платника податку, за умови документального підтвердження витрат, пов’язаних із наданням зазначеної допомоги (у разі надання коштів), у тому числі, але не виключно, для придбання ліків, донорських компонентів, протезно-ортопедичних виробів, виробів медичного призначення для індивідуального користування інвалідів, за рахунок його роботодавця.

Ці норми застосовуються роботодавцем фізичної особи лише за наявності відповідних документів, які підтверджують факт проведення такого лікування та медобслуговування.

Такими підтвердними документами можуть бути документи, що підтверджують потребу фізичної особи в лікуванні та медичному обслуговуванні (зокрема, наявність та характеристики хвороби, травми, патологічного стану), документи про надання таких послуг, що ідентифікують постачальника послуг та платника податку, якому надаються такі послуги, обсяги та вартість таких послуг: договори, платіжні та розрахункові документи, акти надання послуг, інші відповідні документи залежно від необхідного лікування або медичного обслуговування, хвороби та її стану.

 

Звільняються від оподаткування військовим збором доходи, що не включаються до загального оподатковуваного доходу фізичних осіб (пп. 1.7 п. 16 1 підрозд. 10 розд. XX Податкового кодексу).

Дохід у вигляді коштів або вартість майна (послуг), що надаються як допомога на лікування та медичне обслуговування платника податку за рахунок коштів  роботодавця, у Податковому розрахунку за формою 1ДФ відображається за ознакою доходу "143".

Тобто, незважаючи на те, що зазначена допомога не оподатковується податком на доходи фізичних осіб і військовим збором, її необхідно відобразити у Податковому розрахунку за ф. № 1ДФ за ознакою доходу "143".

Матеріальна допомога разового характеру, що надається  роботодавцем окремим працівникам у зв'язку із сімейними обставинами на оплату, зокрема, лікування не є базою нарахування єдиного внеску (п. 14 розд. I постанови КМУ  «Перелік видів виплат, що здійснюються за рахунок коштів роботодавців, на які не нараховується єдиний внесок»  від 22.12.2010  № 1170).

Зазначена норма передбачена п.п. 165.1.19 ст. 165 Податкового кодексу.

 

 

Підприємство оплатило підвищення кваліфікації працівника. Чи оподатковувати податком на доходи таку суму?

До загального місячного (річного) оподатковуваного доходу платника податку не включається і, як наслідок, не оподатковується податком на доходи фізичних осіб сума витрат роботодавця у зв’язку з підвищенням кваліфікації (перепідготовкою) платника податку згідно із законом.

Тобто, витрати на підвищення кваліфікації працівника не оподатковується в тому випадку, якщо таке підвищення кваліфікації (перепідготовка) передбачається законодавством.

Сума витрат роботодавця у зв'язку з підвищенням кваліфікації (перепідготовкою) платника податку відображається у Податковому розрахунку за формою № 1ДФ за ознакою доходу "158".

Зазначена норма передбачена п.п.165.1.37 ст. 165 Податкового Кодексу.

 

 

Покупцем отримано бонуси від постачальника за певні обсяги закупівель. Чи виникає об’єкт оподаткування ПДВ?

Постачання послуг - це будь-яка операція, що не є постачанням товарів, чи інша операція з передачі права на об’єкти права інтелектуальної власності та інші нематеріальні активи чи надання інших майнових прав стосовно таких об’єктів права інтелектуальної власності, а також надання послуг, що споживаються в процесі вчинення певної дії або провадження певної діяльності.

Об’єктом оподаткування ПДВ є операції з постачання товарів/послуг, місце постачання яких розташоване на митній території України.

Оскільки бонуси (інші заохочення), які сплачуються постачальником, спрямовуються на стимулювання збуту продукції (робіт, послуг), такі виплати визнаються як оплата маркетингових послуг.

Отже, при виплаті продавцем бонусу покупцю об’єктом оподаткування ПДВ є маркетингові послуги, які надаються покупцем, а винагорода у грошовій формі (бонуси) є компенсацією вартості таких послуг.

Тобто, у покупця при отриманні бонусів від продавця у зв’язку з досягненням певних обсягів закупівель товарів виникають податкові зобов’язання з ПДВ на суму отриманих бонусів.

Податкова накладна, складена та зареєстрована в ЄРПН платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум ПДВ, що відносяться до податкового кредиту.

Зазначена норма передбачена п. 14.1.185 ст. 14; п. 185.1 ст. 185; п. 201.10 ст. 201 Податкового кодексу.

 

 

Суб’єкт господарювання здійснює експортні та імпортні операції.

Яких строків розрахунків необхідно дотримуватись?

Виручка резидентів в іноземній валюті від експорту продукції підлягає зарахуванню на їх валютні рахунки в уповноважених банках у строки виплати заборгованостей, зазначені в контрактах, але не пізніше 180 календарних днів з дати митного оформлення такої продукції, що експортується, а в разі експорту робіт, транспортних послуг – з моменту підписання акта (іншого документа), що засвідчує виконання робіт, надання транспортних послуг (ст. 1 Закону України  «Про порядок здійснення розрахунків в іноземній валюті» від 23.09.1994 № 185/94-ВР).

Ці вимоги не поширюються на експорт послуг (крім транспортних і страхових), прав інтелектуальної власності, авторських та суміжних прав.

Імпортні операції резидентів, які здійснюються на умовах відстрочення поставки, в разі, коли таке відстрочення перевищує 180 календарних днів з моменту здійснення авансового платежу або виставлення векселя на користь постачальника продукції (робіт, послуг), що імпортується, потребують висновку центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері економічного розвитку (ст. 2 Закону України «Про порядок здійснення розрахунків в іноземній валюті» 23.09.1994 № 185/94-ВР).

НБУ має право запроваджувати на строк до шести місяців інші строки розрахунків, ніж  визначені.

Пунктом 1 постанови Правління НБУ від 13.12.2016 №410 визначено, що розрахунки за операціями з експорту та імпорту товарів, передбачені в статтях 1, 2 Закону № 185, здійснюються у строк, що не перевищує 120 календарних днів.

Постановою Правління НБУ від 25.05.2017 №41 (набрала чинності 26.05.2017), пункт 1 Постанови № 410 скасовано.

Отже, починаючи з 26.05.2017 року, розрахунки за експортними операціями (крім експорту послуг, прав інтелектуальної власності, авторських та суміжних прав, та імпортними операціями) здійснюються у строк, що не перевищує 180 календарних днів.

Якщо станом на 26.05.2017 року не закінчився 120-денний строк розрахунків за операціями з експорту та імпорту товарів, то такі розрахунки здійснюються у строк, що не перевищує 180 календарних днів.

 

 

Чи оподатковуються акцизним податком товари, які під час транспортування та зберігання були зіпсовані (знищені)?

Реалізація суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів – це продаж пива, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, тютюну та промислових замінників тютюну безпосередньо громадянам та іншим кінцевим споживачам для їх особистого некомерційного використання незалежно від форми розрахунків, у тому числі на розлив у ресторанах, кафе, барах, інших об’єктах громадського харчування.

Такий суб’єкт господарювання роздрібної торгівлі, який здійснює реалізацію підакцизних товарів, є платником акцизного податку.

Об’єктом оподаткування акцизним податком є операції з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів.

Отже, об’єктом оподаткування акцизним податком роздрібного продажу підакцизних товарів визначаються операції з реалізації суб’єктами господарювання таких підакцизних товарів.

При цьому, до об’єкта оподаткування не віднесено обсяги зіпсованих, знищених, втрачених підакцизних товарів.

Зазначена норма передбачена п.п. 14.1.212 ст. 14, п.п. 212.1.11 ст. 212, п.п. 213.1.9 ст. Податкового кодексу.

 

 

Як новоствореному житлово-будівельному кооперативу отримати статус «неприбутковості»?

Для включення до Реєстру неприбуткових установ та організацій неприбуткова організація повинна подати до фіскального органу за її основним місцем обліку:

- реєстраційну заяву за формою 1-РН (дод. 1 до Порядку №440 від 13.07.2016);

- засвідчені підписом керівника або представника такої організації та скріплені печаткою (за наявності) копії установчих документів (крім тих, що оприлюднені на порталі електронних сервісів відповідно до Закону України від 15.05.2003 № 755-IV);

- житлово-будівельні кооперативи, крім, копії установчих документів, подають також засвідчені підписом керівника або представника такого кооперативу та скріплені печаткою (за наявності) копії документів, що підтверджують дату прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом житлового будинку та факт спорудження або придбання такого будинку житлово-будівельним (житловим) кооперативом.

Неприбуткові організації, що діють на підставі установчих документів, організації вищого рівня, подають разом із реєстраційною заявою за формою 1-РН засвідчену підписом керівника або представника такої організації та скріплену печаткою (за наявності) копію документа, який підтверджує включення до організації вищого рівня та надає право діяти на підставі установчих документів такої організації вищого рівня.

До неприбуткових організацій включаються тільки юридичні особи, відокремлені підрозділи таких неприбуткових організацій без статусу юридичної особи не підлягають окремому включенню до Реєстру.

Зареєстровані установи та організації (новостворені), які подали в установленому порядку документи для внесення до Реєстру неприбуткових установ та організацій під час або протягом 10 днів з дня державної реєстрації та які за результатами розгляду таких документів внесені до Реєстру неприбуткових установ та організацій, вважаються для цілей оподаткування неприбутковими організаціями з дня їх державної реєстрації.

Отже, з метою отримання статусу неприбуткової організації зареєстровані установи та організації (новостворені) мають подати реєстраційну заяву за формою 1-РН державному реєстратору під час їх державної реєстрації або фіскальному органу за основним місцем обліку протягом 10 календарних днів з дня їх державної реєстрації.

Зазначена норма передбачена п. 4 та п. 6 «Порядку ведення Реєстру неприбуткових установ та організацій, включення неприбуткових підприємств, установ та організацій до Реєстру та виключення з Реєстру», затвердженого постановою КМУ від 13.07.2016  № 440.


Фото без опису
 

Фото без опису

 

Надходження до місцевих бюджетів Запорізької області зросли майже на мільярд

 

Запорізькі платники податків за 11 місяців 2018 року сплатили до місцевих бюджетів 7 мільярдів 488 мільйонів гривень (без показників великих платників податків, які перебувають на обліку в Запорізькому управлінні Офісу ВПП ДФС).

Коментуючи надходження, в. о. начальника Головного управління ДФС у Запорізькій області Валерій Манько зазначив, що доходи місцевих скарбниць порівняно з аналогічним періодом минулого року зросли на 985 мільйонів або на 15 відсотків, а до показників за весь 2017 рік – на 325 мільйонів.

Понад 60 відсотків від загальної суми становить сплата податку на доходи фізичних осіб. За січень-листопад до бюджетів громад надійшло 4,5 мільярда гривень, що на 780 мільйонів або на 21 відсоток більше, ніж торік.

Підприємці, які перебувають на спрощеній системі оподаткування, поповнили бюджети на 1 мільярд 151 мільйон гривень та у порівнянні з минулим роком збільшили відрахування єдиного податку на 186 мільйонів або на 19 відсотків.

Землекористувачі спрямували до скарбниць більш ніж один мільярд гривень плати за землю, що на 21 мільйон перевищує рівень січня-листопада 2017 року.

За користування природними ресурсами підприємства регіону перерахували 188 мільйонів гривень рентної плати, зростання до відповідного періоду попереднього року – на 17,6 мільйона або на 10 відсотків.

Крім того, значні надходження забезпечила сплата екологічного податку – майже 160 мільйонів (+ 4,1 мільйона), а також податку на прибуток комунальними підприємствами – 114,6 мільйона (+34,6 мільйона).

 

Головне управління ДФС у Запорізькій області

ТЕМА: Наповнення бюджету

Спікер: Начальник ГУ ДФС

Фото без опису

На Запоріжжі надходження податку на додану вартість склали майже три мільярди

 

З початку року запорізькі платники податку на додану вартість спрямували до державного бюджету 2 мільярди 906 мільйонів гривень. Порівняно з січнем-листопадом минулого року сплата ПДВ збільшилась на 597,4 мільйона або на 26 відсотків.

Як повідомив в. о. начальника Головного управління ДФС у Запорізькій області Валерій Манько, платники м. Запоріжжя поповнили держбюджет на 1 мільярд 635,6 мільйона, що на 453 мільйони більше, ніж торік. Понад чверть мільярда перерахували суб'єкти господарювання м. Мелітополь, Мелітопольського і Веселівського районів, у Вільнянському, Запорізькому та Новомиколаївському районах сплачено майже 214 мільйонів, у м. Бердянськ, Бердянському та Приморському районах – понад 205 мільйонів, Оріхівського та Гуляйпільського районів – 120 мільйонів тощо.

Основний приріст надходжень у регіоні забезпечено завдяки зростанню на 24,5 відсотка обсягів оподатковуваних операцій до відповідного періоду 2017 року.

 Усього в Запорізькій області на обліку перебуває 8850 платників ПДВ-юридичних та понад 900 суб'єктів господарювання-фізичних осіб.

 

Головне управління ДФС у Запорізькій області

ТЕМА: Наповнення бюджету

Спікер: Начальник ГУ ДФС

 

У Запоріжжі виявлено мережу АЗС з продажу неякісного пального

 

Оперативники податкової міліції Головного управління ДФС у Запорізькій області під процесуальним керівництвом обласної прокуратури вилучили з незаконного обігу велику партію низькоякісного пального невідомого походження.

В рамках проведення операцій "Акциз", "Рубіж", "Мережа" та розслідування кримінального провадження за ч. 1 ст. 204 КК України встановлено компанію, яка здійснювала збут пального, що не відповідає технічним вимогам ДСТУ. Бензин, газ та дизпаливо реалізовувалися через підконтрольну мережу АЗС на території регіону та через оголошення в мережі Інтернет.

При цьому документально надходження пального відображалось від СГД-імпортерів та СГД з ознаками фіктивності, а виготовлялось із порушенням встановленого порядку шляхом змішування низькоякісних нафтопродуктів та речовин, які наближають хімічний склад суміші до автомобільних бензинів марки А-92, А-95 та ДП.

За результатами обшуків, проведених в офісних та інших приміщеннях, які використовувалися фігурантами, із незаконного обігу вилучено та передано на відповідальне зберігання 165,5 тисячі літрів пально-мастильних матеріалів (бензин різних марок, дизельне пальне, скраплений газ) на загальну суму майже 5,7 мільйона гривень, ємності для їх зберігання, а також чорнові записи, документи щодо придбання ПММ та домішок тощо.

Наразі слідство продовжується.

 

Головне управління ДФС у Запорізькій області

ТЕМА: Операція «Акциз-2016»

Спікер: Фахівець ГУ ДФС

 

Студенти Університету митної справи і фінансів ознайомились з роботою Запорізької митниці ДФС

 

В Університеті митної справи та фінансів у м. Дніпро відбулась зустріч студентів-випускників з керівництвом Запорізької митниці ДФС, під час якої начальник Запорізької митниці Олексій Мужев докладно розповів студентам про основні напрями діяльності та структуру митного органу.

Окрема увага під час спілкування була приділена роботі митного посту "Запоріжжя-аеропорт". Адже у Запорізькій області стрімко розвивається авіаперевезення, збільшується кількість міжнародних рейсів та пасажиропотік аеропорту. Студенти дізналися специфіку діяльності цього митного посту, а також мали змогу з перших вуст почути подробиці резонансних правопорушень, які викрили запорізькі митники у міжнародному пункті пропуску.

Олексій Мужев зазначив, що Запорізька митниця ДФС у своєму штаті вже має чимало випускників Університету митної справи та фінансів, які будують кар'єру та реалізовуються у митній сфері, а також розповів присутнім студентам про можливості та перспективи працевлаштування.

 

Запорізька митниця ДФС

ТЕМА: Виховання податкової і митної культури у дітей і молоді

Спікер: Начальник митниці ДФС

 

Громадянин вирішив пронести через "зелений коридор" митниці майже мільйон рублів

 

Черговий факт незаконного ввезення валюти виявили запорізькі митники цими вихідними у міжнародному аеропорту м. Запоріжжя.

Під час оформлення пасажирів, які прилетіли рейсом з Мінську, один з них обрав спрощений порядок проходження митного контролю. Тим самим громадянин засвідчив про відсутність обмежених або заборонених до переміщення речей, предметів, цінностей.

Натомість після закінчення "зеленого коридору" в його ручній наплічній сумці було виявлено 997 500 російських рублів. Відповідно до постанови Правління НБУ від 27.05.2008 №148 така сума іноземної валюти підлягає обов'язковому письмовому декларуванню. Таким чином, громадянин України порушив порядок проходження митного контролю в зонах (коридорах) спрощеного митного контролю.

Дозволений ліміт для усного декларування повернуто громадянину, суму перевищення, а саме – 240 тисяч російських рублів, тимчасово вилучено. Стосовно нього складено протокол про порушення митних правил за ст. 471 Митного кодексу України.

Співробітники митниці наголошують – фізичні особи можуть переміщувати через державний кордон валютні цінності за чіткого дотримання вимог законодавства. Зокрема, громадяни мають право ввозити в Україну та вивозити за її межі готівку в сумі, що перевищує в еквіваленті 10 000 євро, виключно за умови її письмового декларування митному органу в повному обсязі.

 

Запорізька митниця ДФС

ТЕМА: Боротьба з контрабандою та митними правопорушеннями

Спікер: Керівник підрозділу/фахівець митниці


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора