Про підсумки роботи із зверненнями громадян
Про підсумки роботи із зверненнями громадян у Великобілозерській сільській раді за 2017 рік
Великобілозерською сільською радою проводиться постійна робота по виконанню Закону України «Про звернення громадян», забезпеченню виконання вимог Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування, розпоряджень голови районної держадміністрації, сільського голови та інших нормативно-правових актів щодо розгляду пропозицій, заяв та скарг громадян.
Всі звернення, які надходять до сільської ради уважно розглядаються, викладені в них факти перевіряються за результатами розгляду заявникам надаються своєчасно, обґрунтовані відповіді та роз’яснення.
Загальна результативність розгляду питань, порушених у зверненні знаходяться на задовільному рівні. Прийом громадян у сільській раді здійснюється відповідно до затвердженого графіку особистих прийомів громадян. Особлива увага приділяється вирішенню проблем з якими звертаються ветерани війни та праці, інваліди та інші непрацюючі особи, а також особи, які прибули з місць позбавлення волі, одинокі матері та інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки. Надавалася матеріальна допомога на лікування громадянам, які зверталися до сільської ради, а також допомоги на поховання.
З початку цього року до сільської ради надійшли 366 усіх звернень, 259-надійшли поштою,107-на особистому прийомі.Вирішено позитивно - 271, відмовлено у задоволенні - 21 і дано роз`яснення -30. У порівнянні з минулим роком кількість звернень збільшилось на 223 заяви.
У зверненнях громадян порушені питання, що стосуються:
- житлової політики – 49 заяв.
- комунального господарства – 13 заяв.
- соціального захисту населення – 178 заяв.
- аграрної політики і земельних відносин – 50 заяв.
- екології та природних ресурсів- 9 заяв.
З усіх звернень, що надійшли до сільської ради:
- 115 звернень від осіб похилого віку і пенсіонерів;
- 5 звернень від членів багатодітних сімей, одиноких матерів, матерів-героїнь;
- 9 колективних заяв;
- 52 заяви від інвалідів та учасників війни;
- 61 заява від безробітних;
- 8 заяв від підприємців;
- 61 заява від працюючих;
- 91 звернення від представників інших соціальних груп.
Матеріали, що стосуються розгляду звернень, формуються у справи у відповідності до Інструкції з діловодства за зверненням громадян, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 №348.